14 000 przejechanych kilometrów, 63 dni zdjęciowe, 16 spotów promujących 7 z 10 największych polskich miast, ale i niewielką Niecieczę liczącą nieco ponad 700 mieszkańców. Niezależnie od szerokości geograficznej nie zmienia się jedno: duma i przywiązanie lokalnej społeczności.
Wraz z wiosennym powrotem na boiska Ekstraklasy wspólnie z miastami bierzemy pod lupę najważniejsze i najciekawsze lokalizacje w miejscowościach klubów Ekstraklasy. Pierwszy raz w historii pokazujemy jak silna jest więź między miastem i piłką nożną. Specjalnie dedykowane spoty będą wyświetlane przed meczami Ekstraklasy w telewizji, w mediach społecznościowych, ale także w tramwajach, autobusach i na bilboardach.
Wsparcie miast jest dla klubów nie do przecenienia. To nie tylko pomoc materialna, ale też wsparcie w zbudowaniu i zarządzaniu stadionem czy przekazaniu infrastruktury niezbędnej do funkcjonowania klubowej akademii.
Stocznia, pomnik Neptuna, Sukiennice, Kościół Mariacki, Stary Browar, Jezioro Maltańskie, Pałac Kultury i Nauki, Łazienki Królewskie, Zamek Książąt Pomorskich, kopalnia Makoszowy, Opera i Filharmonia Podlaska… To tylko niektóre z miejsc-symboli kojarzonych z Gdańskiem, Krakowem, Poznaniem, Warszawą, Szczecinem, Zabrzem i Białymstokiem. W każdym z polskich miast są obiekty ważne dla lokalnej społeczności, architektonicznie i kulturowo nierozerwalnie związane z regionem. Wszystkie znalazły się w spotach promocyjnych dla miast Ekstraklasy.