Dodano: 2009-12-23 00:00:00

Nabór na stanowisko strażnika miejskiego

Urząd Miejski w Łęcznej ogłasza otwarty nabór kandydatów na stanowisko strażnika Straży Miejskiej w Łęcznej.

Miejsce wykonywania pracy: Łęczna, Urząd Miejski, Plac Kościuszki 5

Określenie stanowiska urzędniczego:  strażnik miejski  (2 etaty)

Wymagania niezbędne :
• wykształcenie średnie, kwalifikacje określone w przepisach o pracownikach samorządowych oraz strażach gminnych
• znajomość przepisów prawa samorządowego, kodeksu wykroczeń, prawa o ruchu drogowym oraz przepisów o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
• dobra kondycja i predyspozycje fizyczne,
• bardzo dobra znajomość topografii miasta i gminy,
• umiejętność pracy w stresie oraz umiejętność negocjacji i mediacji,
• prawo jazdy kat. B,
• umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
• dyspozycyjność,
• gotowość do odbycia przeszkolenia lub potwierdzenie posiadanych kwalifikacji z zakresu przeszkolenia określonego w ustawie o strażach gminnych,
• dobra znajomość obsługi komputera,
• wysoka kultura osobista

Wymagania pożądane:
• doświadczenie pracy na podobnym stanowisku,
• talent organizacyjny,
• kreatywność,
• znajomość języków obcych,
• znajomość sztuk walk, odbyte kursy samoobrony.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
• ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
• kontrola wywiązywania się z obowiązków właścicieli i zarządców nieruchomości w zakresie utrzymywania należytego stanu sanitarno-porządkowego,
• czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,
• współdziałanie z organizacjami i innymi służbami w zakresie ochrony porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,
• współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
• zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia,
• ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
• doprowadzenie osób nietrzeźwych do miejsca ich zamieszkania lub na policję,
• konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy,
• współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego ,
• ujawnianie wykroczeń i ściganie ich sprawców,
• kontrolowanie przestrzegania przepisów w zakresie ochrony porządku publicznego wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego, a w szczególności w zakresie prowadzenia handlu obnośnego, obwoźnego i na targowisku,
• udzielanie przedlekarskiej pomocy w zakresie ratowania życia i zdrowia ofiarom wypadków lub innych zdarzeń losowych,
• współdziałanie z innymi organami kontroli,
• okresowa obsługa stanowiska monitorowania miasta systemem kamer.

Znajomość przepisów prawa:
• ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r o strażach gminnych,
• ustawa z dnia 8 marca 1990r o samorządzie gminnym,
• ustawa z dnia 22 marca1990r o pracownikach samorządowych,
• ustawa z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
• uchwała Nr XV/122/2008 z dnia 27 2008r Rady Miejskiej w Łęcznej w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łęczna,
• ustawa z dnia 20 maja 1971r Kodeks wykroczeń,
• ustawa z dnia 24 sierpnia 2001r Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia,
• ustawa z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym

Wymagane dokumenty:
• kopie potwierdzające wykształcenie,
• kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• kopia prawa jazdy,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
• życiorys i list motywacyjny z ewentualnym wskazaniem o jakie stanowisko kandydat się ubiega,
• kopie dokumentów poświadczających przebieg dotychczasowej pracy zawodowej,
• inne dokumenty według uznania kandydata.

W celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego.

Kandydaci przystępujący do naboru składają wymagane dokumenty w nieprzekraczalnym terminie do 6 stycznia 2010 r. włącznie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęcznej Plac Kościuszki 5 pokój nr 11 w zaklejonej kopercie zapodaniem imieniem, nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i dopiskiem „Straż Miejska nabór, oferta pracy”.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (lecznagw.e-bip.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

Kontakt

Urząd Miejski w Łęcznej
21-010 Łęczna
Plac Kościuszki 5
Województwo lubelskie
Powiat łęczyński
tel.: 81 535 86 00
faks.: 81 752 02 42
Godziny otwarcia:

poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00
wtorek: 8:00 - 16:00

e-mail: info@um.leczna.pl
NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
ESP  /y5j80b3hn1/skrytka

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia z naszej strony?Zgadzam się

Media społecznościowe

© 2018 Łęczna - serwis Urzędu Miejskiego w Łęcznej.
Projekt i wykonanie - freeline.pl
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj » zamknij