Dodano: 2024-09-19 11:44:38

Nabór na wolne stanowisko ds. ewidencji i utrzymania dróg gminnych

Nabór na wolne stanowisko ds. ewidencji i utrzymania dróg gminnych

Trwa nabór na stanowisko urzędnicze do spraw ewidencji i utrzymania dróg gminnych.

Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • wykształcenie wyższe,
  • posiadanie co najmniej 12 - miesięczny staż pracy,
  • biegła obsługa komputera ( znajomość pakietu MS Office- Word, Excel, Outlook),
  • brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
  • nieposzlakowana opinia,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • znajomość topografii Gminy Łęczna,
  • znajomość przepisów prawa:
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572)
  • rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. nr 14, poz. 67)
  • ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 609)
  • ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 902)
  • Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łęcznej (zarządzenie Nr 52/2019 z dnia 18 kwietnia 2019 roku w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łęcznej)
  • ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)
  • ustawa z dnia 7 lipca 1996 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725)
  • ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320)
  • ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 320)

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania drogami publicznymi,
  • umiejętność pracy z interesantami,
  • predyspozycje osobowościowe: samodzielność w działaniu, umiejętność zorganizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, sumienność, komunikatywność.

Pozostałe wymagania i niezbędne załączniki dostepne są w BIP https://umleczna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=123&p1=szczegoly&p2=13531&fbclid=IwY2xjawFY7eFleHRuA2FlbQIxMAABHW73n7-SexO-BHkP_Gz9BnKv8y9eOejXwI8wlB8Vz-ppVHcQtTwW3CxpHg_aem_7fSEfb-0oWuus4zdK_Ld9Q

Kontakt

Urząd Miejski w Łęcznej
21-010 Łęczna
Plac Kościuszki 5
Województwo lubelskie
Powiat łęczyński
tel.: 81 535 86 00
faks.: 81 752 02 42
Godziny otwarcia:

poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00
wtorek: 8:00 - 16:00

e-mail: info@um.leczna.pl
NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
ESP  /y5j80b3hn1/skrytka

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia z naszej strony?Zgadzam się

Media społecznościowe

© 2018 Łęczna - serwis Urzędu Miejskiego w Łęcznej.
Projekt i wykonanie - freeline.pl
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj » zamknij