Informacja dla właścicieli, zarządców lub użytkowników miejsc,
w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zawierające azbest
Zgodnie z § 7 ust. 5 i 6 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz. U. z 2008 r. nr 25 poz. 150 ze zm.):
• Właściciel, zarządca lub użytkownik miejsc, w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zawierające azbest dokonuje inwentaryzacji zastosowanych wyrobów zawierających azbest, poprzez sporządzenie spisu z natury. Wynik inwentaryzacji ujmuje się w informacji, według wzoru zawartego w załączniku nr 1 i 2.
• Osoby fizyczne nie będące przedsiębiorcami przedkładają informację burmistrzowi miasta.
• Informacja podlega corocznej aktualizacji w terminie do 31 stycznia każdego roku.
• Osoby, które nie zastosują się do powyższych wytycznych i nie przekażą do 31 stycznia każdego roku informacji o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska oraz sposobu ich eliminacji burmistrzowi miasta, naruszają obowiązek określony w art. 162 ust. 2, 3 i 4 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25 poz. 150 ze zm.) i podlegają karze grzywny.
Czytaj również tutaj.
Urząd Miejski w Łęcznej
21-010 Łęczna
Plac Kościuszki 5
Województwo lubelskie
Powiat łęczyński
tel.: 81 535 86 00
faks.: 81 752 02 42
Godziny otwarcia:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00
wtorek: 8:00 - 16:00
e-mail: info@um.leczna.pl
NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
ESP /y5j80b3hn1/skrytka