W tym roku nastąpiła zmiana terminów składania wniosków o zwrot podatku akcyzowego. Wnioski będą przyjmowane w terminach:
- od 1 lutego 2012 r. do 29 lutego 2012 r. - wraz z fakturami VAT (lub ich kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem upoważnionego przez Burmistrza pracownika Urzędu Miejskiego) dokumentującymi zakup oleju napędowego do produkcji rolnej w okresie od 1 września 2011 r. do 31 stycznia 2012 r.,
- od 1 sierpnia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 r. - wraz z fakturami VAT (lub ich kopiami) potwierdzającymi zakup oleju napędowego do produkcji rolnej w okresie od 1 lutego 2012 r. do 31 lipca 2012 r.
Wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej można pobrać w Biurze Obsługi Interesanta (pok. nr 8), w Referacie Podatkowym (pok. nr 3) lub w wersji elektronicznej (załącznik do niniejszej wiadomości).
Wypłata zwrotu podatku przyznanego na podstawie decyzji następuje w terminach:
- 2 - 30 kwietnia w przypadku złożenia wniosku w pierwszym terminie;
- 1 - 31 października w przypadku złożenia wniosku w drugim terminie.
Decyzja jest dostarczana pocztą, za potwierdzeniem odbioru, w ciągu miesiąca od złożenia wniosku.
Dokumenty należy składać w Referacie Podatkowym (pok. nr 3) Urzędu Miejskiego, Pl. Kościuszki 5.
Urząd Miejski w Łęcznej
21-010 Łęczna
Plac Kościuszki 5
Województwo lubelskie
Powiat łęczyński
tel.: 81 535 86 00
faks.: 81 752 02 42
Godziny otwarcia:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00
wtorek: 8:00 - 16:00
e-mail: info@um.leczna.pl
NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
ESP /y5j80b3hn1/skrytka