1. Nazwa stanowiska - Specjalista d/s koordynowania gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych i projektów europejskich.
2. Miejsce pracy - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęcznej ul. Jaśminowa 4.
3. Zakres obowiązków
3.1 Główne zadania/działania
• koordynacja gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych,
• przygotowanie wniosków o środki EFS,
• przygotowanie i realizacja projektów oraz projektów partnerskich,
• wdrażanie i monitorowanie projektów EFS,
• wspólne realizowanie projektów
3.2. Znajomość przepisów prawa:
• ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
• ustawa z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych,
• ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
• przepisy wykonawcze do w/w ustaw,
• ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
• Akty wykonawcze do w/w ustawy,
• ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
• ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
• ustawa z dnia 14 czerwca 1960 kodeks postępowania administracyjnego.
4. Przełożeni:
• bezpośredni przełożony - Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęcznej
5. Maszyny, narzędzia, materiały na stanowisku:
• komputer, drukarka, telefon stacjonarny, skaner, fax.
6. Warunki pracy:
Praca ma charakter pełnoetatowy; etat wynosi 40 godzin tygodniowo.
Zdarzać się może konieczność pracy w innych godzinach w trakcie wykonywania czynności nieregularnych.
7. Wymagania:
7.1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe - preferowane kierunki socjologia, politologia, prawo, stosunki międzynarodowe lub z zakresu pomocy społecznej.
• udokumentowane, przynajmniej roczne doświadczenie w pracy zawodowej,
• umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
• dyspozycyjność,
• gotowość do odbycia przeszkolenia,
• dobra znajomość obsługi komputera i systemów MS Windows XP, Vista, pakietu MS Office 2003, 2007, Generator wniosków, Internet, poczta elektroniczna.
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
• wysoka kultura osobista.
7.2. Wymagania pożądane:
• udokumentowane rozpoczęte bądź ukończone studia podyplomowe, kursy lub szkolenia z zakresu pozyskiwania funduszy unijnych,
• praca w jednostce samorządu terytorialnego zajmującej się problematyką związaną z pomocą społeczną,
• udokumentowana bardzo dobra znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego.
• talent organizacyjny,
• kreatywność,
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, cv,
- dokumenty poświadczające wykształcenie, przebyte szkolenia,
- dokumenty poświadczające dotychczasowe zatrudnienie,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101, poz. 926 z późn. zm.) na potrzeby związane z ogłoszonym naborem,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
Powyższe dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęcznej, ul Jaśminowa 4, 21-010 Łęczna w terminie do dnia 13.12.2007 roku. (zaliczamy datę wpływu do Kancelarii Ośrodka). Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacja powinna zostać złożona w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór”. Wyniki konkursu oraz lista kandydatów, którzy spełnili wymogi konkursu zostaną zamieszczone na stronie internetowej BIP i tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęcznej.
Urząd Miejski w Łęcznej
21-010 Łęczna
Plac Kościuszki 5
Województwo lubelskie
Powiat łęczyński
tel.: 81 535 86 00
faks.: 81 752 02 42
Godziny otwarcia:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00
wtorek: 8:00 - 16:00
e-mail: info@um.leczna.pl
NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
ESP /y5j80b3hn1/skrytka