Dodano: 2009-01-21 00:00:00

Ogłoszenie o naborze na stanowisko strażnika miejskiego

Ogłoszenie o naborze na stanowisko strażnika miejskiego

Urząd Miejski w Łęcznej ogłasza otwarty nabór kandydatów na stanowisko strażnika Straży Miejskiej w Łęcznej

Miejsce wykonywania pracy: Łęczna, Urząd Miejski, Plac Kościuszki 5

Określenie stanowiska urzędniczego: aplikant - strażnik miejski

Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie,
• minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w instytucjach bezpieczeństwa i porządku publicznego,
• kwalifikacje określone w przepisach o pracownikach samorządowych oraz strażach gminnych,
• znajomość przepisów prawa o strażach gminnych, prawa o samorządzie gminnym, kodeksu wykroczeń, prawa o ruchu drogowym oraz przepisów o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
• dobra kondycja i predyspozycje fizyczne,
• bardzo dobra znajomość topografii miasta i gminy,
• umiejętność pracy w stresie oraz umiejętność negocjacji i mediacji,
• prawo jazdy kat. B,
• umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
• dyspozycyjność,
• gotowość do odbycia przeszkolenia, lub potwierdzenie posiadanych kwalifikacji z zakresu przeszkolenia określonego w Ustawie o strażach gminnych
• dobra znajomość obsługi komputera,
• wysoka kultura osobista

Wymagania pożądane:
• doświadczenie pracy na podobnym stanowisku,
• talent organizacyjny,
• kreatywność,
• znajomość języków obcych,
• znajomość sztuk walk, odbyte kursy samoobrony.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
• podstawowe obowiązki, wynikające z art. 27 o strażach gminnych, a w sprawach nie uregulowanych w tej ustawie mają zastosowanie przepisy o pracownikach samorządowych,
• obsługa stanowiska monitorowania miasta systemem kamer,
• ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
• kontrola wywiązywania się z obowiązków właścicieli i zarządców nieruchomości w zakresie utrzymywania należytego stanu sanitarno-porządkowego,
• czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,
• współdziałanie z organizacjami i innymi służbami w zakresie ochrony porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,
• współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
• zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia,
• ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
• doprowadzenie osób nietrzeźwych do miejsca ich zamieszkania lub na policję,
• konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy,
• współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego,
• ujawnianie wykroczeń i ściganie ich sprawców,
• kontrolowanie przestrzegania przepisów w zakresie ochrony porządku publicznego wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego, a w szczególności w zakresie prowadzenia handlu obnośnego, obwoźnego i na targowisku,
• udzielanie przedlekarskiej pomocy w zakresie ratowania życia i zdrowia ofiarom wypadków lub innych zdarzeń losowych,
• współdziałanie z innymi organami kontroli,

Wymagane dokumenty:
• kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginały do wglądu)
• kopia trzech pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• kopia prawa jazdy,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
• życiorys i list motywacyjny
• kopie dokumentów poświadczających przebieg dotychczasowej pracy zawodowej,
• inne dokumenty według uznania kandydata.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz. U. Nr 125, poz.869 z 2006r)

W celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego.
Kandydaci przystępujący do naboru składają/przesyłają wymagane dokumenty w nieprzekraczalnym terminie do 29 stycznia 2009 roku włącznie, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 5, pokój nr 11, w zaklejonej kopercie, z dopiskiem "Straż Miejska - nabór, oferta pracy". Na kopercie należy podać imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz numer telefonu.
Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na w Biuletynie Informacji Publicznej (lecznagw.e-bip.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

 

 

 

Kontakt

Urząd Miejski w Łęcznej
21-010 Łęczna
Plac Kościuszki 5
Województwo lubelskie
Powiat łęczyński
tel.: 81 535 86 00
faks.: 81 752 02 42
Godziny otwarcia:

poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00
wtorek: 8:00 - 16:00

e-mail: info@um.leczna.pl
NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
ESP  /y5j80b3hn1/skrytka

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia z naszej strony?Zgadzam się

Media społecznościowe

© 2018 Łęczna - serwis Urzędu Miejskiego w Łęcznej.
Projekt i wykonanie - freeline.pl
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj » zamknij