Łęczna: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej dla osiedla mieszkaniowego Podzamcze
Numer ogłoszenia: 108460 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa PODZAMCZE, Podzamcze, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 0505077340.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej dla osiedla mieszkaniowego Podzamcze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna długość projektowanych kanałów wynosi:
- kanał główny: rury PVC 200 x 4,9 mm - 526 m
- zbiorcze kanały boczne: rury PVC 200 x 4,9 mm - 496 m Razem - 1022 m
- przykanaliki: rury PVC 160 x 4,0 mm - 191,5 m
Razem 1 213,5 m
Kanały i przykanaliki wykonać z rur kielichowych PVC-U klasy N (SDR 41) łączonych za pomocą uszczelek.
Na kanałach i przykanalikach zaprojektowano 56 sztuk studzienek rewizyjnych (w tym 50 sztuk na kanałach PVC 200 - przelotowych i przyłączeniowych oraz 6 sztuk na przykanalikach - PVC 160).
W przypadku różnicy pomiędzy dnem studzienki, a rzędną wlotu kanału lub przykanalika, przekraczających wysokość - 1,0 m , zastosowano zejścia (włączenie) do studzienki przy pomocy przepadu.
Studzienki należy wykonać z kręgów betonowych o średnicy d = 1200 mm i grubości ścianek s = 135 mm , przykrytych płytą zakończoną włazem żeliwnym typu ciężkiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
* Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej dwie roboty każda
o wartości nie mniejszej niż 650.000,00 PLN (sześćset pięćdziesiąt tysięcy PLN) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. wykonał roboty polegające na wybudowaniu sieci kanalizacji sanitarnej,
- dysponuje osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy która ma wymagane uprawnienia zawodowe w branży sanitarnej oraz jest wpisana do Izby Inżynierów Budownictwa,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 650.000,00 PLN (sześćset pięćdziesiąt tysięcy PLN);
- posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50.000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy PLN)
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą \spełnia / nie spełnia\ na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
3. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f) aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch robót budowlanych każda o wartości nie mniejszej niż 650.000,00 PLN (sześćset pięćdziesiąt tysięcy PLN) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania; do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
h) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tzn. przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresy wykonywanych przez nich czynności; do wykazu należy dołączyć uprawnienia zawodowe w odpowiednich branżach oraz aktualny dokument poświadczający wpis do Izby Inżynierów Budownictwa,
i) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy z której będzie jednoznacznie wynikało, że wykonawca dysponuje kwotą w wysokości nie mniejszej niż 650.000,00 PLN (sześćset pięćdziesiąt tysięcy PLN) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
j) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wartość polisy co najmniej 50.000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy PLN).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęcznej
Plac Kościuszki 22 pok. 7
21-010 Łęczna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Łęcznej
Plac Kościuszki 5 pok. 11
21-010 Łęczna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Urząd Miejski w Łęcznej
21-010 Łęczna
Plac Kościuszki 5
Województwo lubelskie
Powiat łęczyński
tel.: 81 535 86 00
faks.: 81 752 02 42
Godziny otwarcia:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00
wtorek: 8:00 - 16:00
e-mail: info@um.leczna.pl
NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
ESP /y5j80b3hn1/skrytka