OSP w Łęcznej ogłasza przetarg
na dostawę używanego, średniego samochodu pożarniczego
Numer ogłoszenia: 165267 - 2008;
Data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Łęcznej, ul. Piłsudskiego 4, 21-010 Łęczna,
woj. lubelskie, tel. 081 752 06 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę używanego, średniego samochodu pożarniczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego, średniego samochodu pożarniczego Charakterystyka pojazdu: wyprodukowany nie wcześniej niż w 1997 roku; barwa: czerwony; 4*2 Z BLOKADĄ AUTOMATIC ABS ASR 240KM TURBO INTERCOLER KABINA: 1+5 AUTOPOMPA GODIVA 27/8- Z NORMALNYM I WYSOKIM CIŚNIENIEM ZBIORNIK WODY: 1800L 2*SZYBKIE NATARCIE Z PRĄDOWNICAMI ZWIJANE AUTOMATYCZNIE( 2*60M) PNEUMATYCZNE ZAMYKANIE ROLET WYCIĄGARKA Z PILOTEM PNEUMATYCZNY MASZT OSWIETLENIOWY 3*500W OŚWIETLENIE STROBOSKOPOWE FIRMY PREMIER HAZARD: BELKA STROBOSKOPOWA STROBOSKOPOWE LAMPY 6SZT(UMIESZCZONE PRZÓD I TYŁ POJAZDU) SYRENA PNEUMATYCZNA SYRENA ELEKTRYCZNA Z MODULATOREM DZWIĘKU I OPCJĄ MOWY DRABINA HAKOWA DRABINA NASADOWA 13,5 M Z PODPORAMI DRABINA 9M FABRYCZNIE NOWY AGREGAT 2,4 KW POSZYCIE KABINY ORAZ ZABUDOWY WYKONANE Z MATERIAŁÓW NIERDZEWNYCH GWARANCJA NA AUTOPOMPĘ: 6 MIESIĘCY
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia nie spełnia-na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 3.Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie 1 lit. a i b przedstawia każdy z wykonawców oddzielnie, dokument wymieniony w punkcie 1 lit. c wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą składać łącznie. 3.W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lecznagw.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Ochotnicza Straż Pożarna w Łecznej ul. Piłsudskiego 4 21-010 Łęczna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
DO POBRANIA
specyfikacja.doc.pdfzalacznik_nr_1_oferta.doczalacznik_nr_2_oswiadczenie.doczalacznik_nr_3.doczalacznik_nr_4.doc