Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609, z późn.zm.) Burmistrz Łęcznej przedstawia Radzie Miejskiej w Łęcznej Raport o stanie Gminy Łęczna za rok 2023.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów, strategii, uchwał rady gminy, budżetu obywatelskiego.
W debacie nad Raportem o stanie Gminy Łęczna za 2023 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób, do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Łęcznej. Zgodnie z ust. 8 art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.”
Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Łęczna odbędzie się 19 czerwca 2024 r. W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 18 czerwca 2024 r. do godziny 16:00 w Biurze Rady Miejskiej w Łęcznej przy
ul. Plac Kościuszki 22.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest w pliku zamieszczonym poniżej, a także w Biurze Rady Miejskiej ul. Plac Kościuszki 22 oraz w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Łęcznej przy ul. Plac Kościuszki 5.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Łęcznej
Krzysztof Matczuk
Urząd Miejski w Łęcznej
21-010 Łęczna
Plac Kościuszki 5
Województwo lubelskie
Powiat łęczyński
tel.: 81 535 86 00
faks.: 81 752 02 42
Godziny otwarcia:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00
wtorek: 8:00 - 16:00
e-mail: info@um.leczna.pl
NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
ESP /y5j80b3hn1/skrytka