Jeśli chcesz uzyskać nieodpłatną poradę możesz ją otrzymać drogą środków komunikacji na odległość (telefon, e- mail)
W tym celu wystarczy:
1) przesłać na adres pomocprawna@powiatleczynski.pl skan/zdjęcie podpisanego wniosku i oświadczenia (format.pfd lub.jpg),
2) w przypadku braku dostępu do Internetu należy złożyć wniosek ustnie przez telefon dzwoniąc pod numer (81) 531 52 81 (rejestracja od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 13.00)
Wzór wniosku o potrzebie uzyskania porady prawnej na odległość i oświadczenia w załączeniu.
Uwaga: zarówno w przypadku składania wniosku telefonicznie jak i drogą mailową wymagane jest podanie pracownikowi Starostwa Powiatowego w Łęcznej danych osobowych tj. imienia, nazwiska, adresu zamieszkania oraz nr PESEL (w przypadku jego braku nr paszportu lub innego dokumentu tożsamości).
Więcej informacji na stronach:
https://powiatleczynski.pl/nieodplatna-pomoc-prawna-w-powiecie-leczynskim/informacje-ogolne/
https://darmowapomocprawna.ms.gov.pl/pl/
Urząd Miejski w Łęcznej
21-010 Łęczna
Plac Kościuszki 5
Województwo lubelskie
Powiat łęczyński
tel.: 81 535 86 00
faks.: 81 752 02 42
Godziny otwarcia:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00
wtorek: 8:00 - 16:00
e-mail: info@um.leczna.pl
NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
ESP /y5j80b3hn1/skrytka