Dodano: 2007-09-07 00:00:00

Urząd Miejski w Łęcznej poszukuje kandydatów na stanowisko ds. zamówień publicznych

Urząd Miejski w Łęcznej, Plac Kościuszki 5 poszukuje kandydatów na stanowisko ds. zamówień publicznych.

Miejsce wykonywania pracy: Łęczna, Urząd Miejski, Plac Kościuszki 5

1. Nazwa stanowiska - ds. zamówień publicznych.

2. Miejsce w strukturze organizacyjnej - stanowisko pracy w Referacie Inwestycji i Rozwoju Gminy.

3. Krótka charakterystyka i określenie głównego celu istnienia stanowiska
Praca polega na: przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz uczestniczeniu w pracach komisji przetargowej.

4. Zakres obowiązków

4.1 Główne zadania/działania

  • Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań, od strony formalno-prawnej w sprawie zamówienia publicznego o wartości powyżej 14000 Euro dla Urzędu Miejskiego w Łęcznej
  • organizowanie posiedzeń komisji przetargowej,
  • czuwanie nad przebiegiem postępowania zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
  • prowadzenie korespondencji z Urzędem Zamówień Publicznych oraz Urzędem Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich,
  • uczestniczenie w postępowaniach odwoławczych,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego,
  • wykonywanie czynności kancelaryjnych, zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów gmin,
  • wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonych oraz zadań wynikających z zakresu obowiązków,
  • zastępowanie innych pracowników referatu w czasie nieobecności, urlopu lub zwolnień lekarskich.

4.2. Znajomość przepisów prawa:

  • ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
  • ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
  • przepisy wykonawcze do w/w ustaw.

5. Warunki pracy:

Praca ma charakter pełnoetatowy; etat wynosi 40 godzin tygodniowo, w godzinach wynikających z zarządzenia nr 4/98 Burmistrza Miasta Łęczna z dnia 15 maja 1998 r. w sprawie w wprowadzenia Regulaminu Pracy Urzędu Miasta w Łęcznej.
Sporadycznie może się zdarzyć konieczność pracy w innych godzinach w trakcie wykonywania czynności nieregularnych.

6. Wymagania:

6.1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe - preferowane kierunki prawo, administracja
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej aktów wykonawczych,
  • posiadanie kwalifikacji określonych w przepisach o pracownikach samorządowych
  • znajomość zasad elektronicznego obiegu dokumentów,
  • umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
  • dyspozycyjność,
  • gotowość do odbycia przeszkolenia,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • wysoka kultura osobista.

7. Wymagania pożądane:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • kreatywność,
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

8. Wymagane dokumenty:

  • xerokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginały do wglądu)
  • kopia trzech pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego
  • list motywacyjny
  • curriculum vitae
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz. U. Nr 125,poz. 869 z 2006r)
  • pisemne oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  • pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji
  • inne dokumenty według uznania kandydata.

W celu ułatwienia kontaktu związanego z przeprowadzeniem naboru prosimy o wskazanie telefonu kontaktowego.

Kandydaci przystępujący do naboru składają wymagane dokumenty w nieprzekraczalnym terminie do 24 września 2007 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego Plac Kościuszki 5 pokój nr 11 w zaklejonej kopercie z adresem i dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko ds. zamówień publicznych".
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (lecznagw. e-bip.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.

Kontakt

Urząd Miejski w Łęcznej
21-010 Łęczna
Plac Kościuszki 5
Województwo lubelskie
Powiat łęczyński
tel.: 81 535 86 00
faks.: 81 752 02 42
Godziny otwarcia:

poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00
wtorek: 8:00 - 16:00

e-mail: info@um.leczna.pl
NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
ESP  /y5j80b3hn1/skrytka

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia z naszej strony?Zgadzam się

Media społecznościowe

© 2018 Łęczna - serwis Urzędu Miejskiego w Łęcznej.
Projekt i wykonanie - freeline.pl
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj » zamknij