Dodano: 2015-01-07 00:00:00

Urząd Miejski w Łęcznej uruchomi rejestr zawartych umów

Od bieżącego roku Urząd Miejski w Łęcznej rozpocznie publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej rejestru umów zawieranych przez ratusz.

Rejestr będzie dostępny w wersji online, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Zapewni to jeszcze łatwiejszy dostęp do informacji dotyczących Urzędu.

Rejestr będzie zawierał  numer umowy, datę zawarcia, nazwę podmiotu, z którym zawarto umowę, jej przedmiot oraz kwotę na jaką opiewa dokument. Aktualizacja rejestru będzie odbywała się raz w miesiącu. Pierwszy rejestr umów zawartych w styczniu 2015 opublikowany zostanie po przygotowaniu zestawienia do połowy lutego.

Publikacja rejestru to odpowiedź na coraz większą liczbę zapytań w trybie dostępu do informacji publicznej. Rejestr ułatwi zainteresowanym otrzymanie interesujących informacji.  Nie mamy nic do ukrycia. Jesteśmy instytucją transparentną, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom. Dlatego przekażemy w ręce mieszkańców czytelne i jawne informacje – mówi Teodor Kosiarski Burmistrz Łęcznej.

Kontakt

Urząd Miejski w Łęcznej
21-010 Łęczna
Plac Kościuszki 5
Województwo lubelskie
Powiat łęczyński
tel.: 81 535 86 00
faks.: 81 752 02 42
Godziny otwarcia:

poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00
wtorek: 8:00 - 16:00

e-mail: info@um.leczna.pl
NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
ESP  /y5j80b3hn1/skrytka

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia z naszej strony?Zgadzam się

Media społecznościowe

© 2018 Łęczna - serwis Urzędu Miejskiego w Łęcznej.
Projekt i wykonanie - freeline.pl
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj » zamknij