W związku z gwałtownym przyrostem zachorowań na COVID-19 i decyzją rządu o nakazie pracy zdalnej dla administracji publicznej, od wtorku 3 listopada Urząd Miejski w Łęcznej ogranicza do odwołania bezpośrednią obsługę interesantów.
W SPRAWACH PILNYCH I WYMAGAJĄCYCH OSOBISTEGO STAWIENNICTWA mieszkańcy będą obsługiwani wyłącznie po telefonicznym uzgodnieniu (z pracownikiem odpowiedniego działu urzędu) terminu wizyty w ratuszu.
Zachęcamy do korzystania z informacyjnej strony https://www.gov.pl/ dzięki, której uzyskają państwo odpowiedzi na wiele pytań dotyczących spraw urzędowych.
Wniosek o wydanie dowodu osobistego, odpisu aktu małżeństwa, aktu zgonu, aktu urodzenia, a także wnioski meldunkowe można złożyć za pośrednictwem strony https://obywatel.gov.pl/
Prosimy o załatwianie spraw drogą elektroniczną (e-mail: info@um.leczna.pl, e-PUAP) bądź telefonicznie.
Pracownicy Urzędu zachęcają też do załatwiania spraw przez Profil Zaufany. Osoby, które go nie posiadają, mogą założyć konto elektronicznie i potwierdzić je przy pomocy bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami.
Najważniejsze kontakty:
Urząd Miejski w Łęcznej
21-010 Łęczna
Plac Kościuszki 5
Województwo lubelskie
Powiat łęczyński
tel.: 81 535 86 00
faks.: 81 752 02 42
Godziny otwarcia:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00
wtorek: 8:00 - 16:00
e-mail: info@um.leczna.pl
NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
ESP /y5j80b3hn1/skrytka