X Sesja Rady Miejskiej w Łęcznej w dniu 19 czerwca 2019 r. w sali posiedzeń Rady Miejskiej, Pl. Kościuszki 22.
Początek obrad – godz. 12:00. Transmisja na żywo będzie dostępna
tutaj.
Przewidywany porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji – stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie poprawek do porządku obrad.
3. Sprawozdanie Burmistrza z pracy między sesjami.
4. Raport o stanie gminy Łęczna za 2018 rok.
a) przedstawienie „Raportu o stanie gminy Łęczna za 2018 rok”,
b) debata nad „Raportem o stanie gminy Łęczna za 2018 rok”,
c) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia raportu o stanie gminy i udzielenia wotum zaufania dla Burmistrza Łęcznej.
5. Absolutorium dla Burmistrza Łęcznej za 2018 rok:
a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu i sprawozdania finansowego Gminy Łęczna za 2018 rok,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2018 rok,
c) informacja o stanie mienia komunalnego Gminy Łęczna, według stanu na dzień 31 grudnia 2018 roku,
d) przedstawienie stanowiska Komisji Rewizyjnej w sprawie rozpatrzenia sprawozdania finansowego, sprawozdania z wykonania budżetu za 2018 rok, informacji o stanie mienia komunalnego wraz z wnioskiem o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Łęcznej z tytułu wykonania budżetu za 2018 rok,
e) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie dotyczącej wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Łęcznej z tytułu wykonania budżetu za 2018 rok,
f) dyskusja,
g) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem Burmistrza Łęcznej z wykonania budżetu Gminy Łęczna za 2018 rok,
h) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Łęcznej z tytułu wykonania budżetu za 2018 rok.
6. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia lub mieszkaniach chronionych.
7. Podjęcie uchwały w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku energetycznego.
8. Podjęcie uchwały w sprawie powołania zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru połączenia samorządowych instytucji kultury.
10. Wolne wnioski.
11. Sprawy organizacyjne.
12. Zakończenie obrad.