W związku z kolejnym gwałtownym przyrostem zachorowań na COVID-19 i najnowszym rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022, zachęcamy interesantów do korzystania ze zdalnych form kontaktu z urzędem. Telefonu, maila, formularzy na stronie internetowej, epuapu oraz ograniczenie bezpośrednich wizyt w urzędzie jedynie do spraw wymagających osobistego stawiennictwa.
Zachęcamy do korzystania z informacyjnej strony https://www.gov.pl/ dzięki, której uzyskają państwo odpowiedzi na wiele pytań dotyczących spraw urzędowych.
Odpis aktu małżeństwa, aktu zgonu, aktu urodzenia, a także wnioski meldunkowe oraz wniosek o wydanie dowodu osobistego (dla dzieci do 12 roku życia) można złożyć za pośrednictwem strony https://obywatel.gov.pl/
Prosimy o załatwianie spraw drogą elektroniczną (e-mail: info@um.leczna.pl, e-PUAP) bądź telefonicznie.
Pracownicy Urzędu zachęcają też do załatwiania spraw przez Profil Zaufany. Osoby, które go nie posiadają, mogą założyć konto elektronicznie i potwierdzić je przy pomocy bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami.
Najważniejsze kontakty:
Urząd Miejski w Łęcznej
21-010 Łęczna
Plac Kościuszki 5
Województwo lubelskie
Powiat łęczyński
tel.: 81 535 86 00
faks.: 81 752 02 42
Godziny otwarcia:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00
wtorek: 8:00 - 16:00
e-mail: info@um.leczna.pl
NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
ESP /y5j80b3hn1/skrytka