Dodano: 2008-03-05 00:00:00

PCPR w Łęcznej poszukuje trenerów pracy

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęcznej na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r., Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.) ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: trener pracy – 2 ½ etatu (3 osoby) w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Łęcznej w związku z realizowanym projektem „Trener Pracy – zatrudnienie wspomagane osób niepełnosprawnych w Powiecie Łęczyńskim”


Wymagania niezbędne
1. Ukończone studia wyższe na kierunku: prawo, pedagogika, socjologia, politologia, psychologia.

Wymagania dodatkowe
1. Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej
2. Znajomość przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych
3. Zdolność analitycznego myślenia, dokładność
4. Referencje od dotychczasowych pracodawców
5. Znajomość obsługi komputera
6. Znajomość języka angielskiego

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które jest przeprowadzony nabór:
1. Przygotowanie na podstawie rozpoznanych możliwości, kwalifikacji, zainteresowań i preferencji zawodowych indywidualnego planu wsparcia i pomocy zgodnie z potrzebami osoby niepełnosprawnej
2. Pomoc osobie niepełnosprawnej w czynnościach związanych z procesem zatrudnienia
3. Wyszukanie pracodawcy zainteresowanego zatrudnieniem osoby niepełnosprawnej
4. Współpracę z potencjalnym pracodawcą
5. Pomoc w zatrudnieniu i adaptacji osoby niepełnosprawnej w nowych warunkach pracy
6. Przygotowanie pracodawcy i współpracowników do współdziałania z pracownikiem oraz pomoc w ułożeniu harmonijnych stosunków pracowniczych
7. Wspomaganie osoby niepełnosprawnej na stanowisku pracy aż do całkowitej adaptacji i usamodzielnienia
8. Pomoc w dojeździe do pracy i z pracy
9. Trwałe monitorowanie pracy zatrudnionej osoby niepełnosprawnej polegające na systematycznym i ciągłym kontakcie trenera pracy z pracodawcą i pracownikiem, a także rodziną pracownika oraz udzielenie pomocy w rozwiązywaniu ewentualnie powstałych problemów zawodowych.
10. Sporządzanie miesięcznych raportów zawierających ocenę osób znajdujących się pod jego opieką.

Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny
2. Kwestionariusz osobowy
3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
4. Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji
5. Kserokopie świadectw pracy
6. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)

Druk kwestionariusza osobowego można otrzymać w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Górnicza 3, 21-010 Łęczna (piętro I , pokój 37)

Termin składania dokumentów do 18.03.2008r.
Miejsce składania dokumentów: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Górnicza 3,
21-010 Łęczna (piętro I , pokój 37).





Kontakt

Urząd Miejski w Łęcznej
21-010 Łęczna
Plac Kościuszki 5
Województwo lubelskie
Powiat łęczyński
tel.: 81 535 86 00
faks.: 81 752 02 42
Godziny otwarcia:

poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00
wtorek: 8:00 - 16:00

e-mail: info@um.leczna.pl
NIP 505-001-77-49
REGON 431020055
ESP  /y5j80b3hn1/skrytka

Czy chcesz otrzymywać powiadomienia z naszej strony?Zgadzam się

Media społecznościowe

© 2018 Łęczna - serwis Urzędu Miejskiego w Łęcznej.
Projekt i wykonanie - freeline.pl
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj » zamknij